Szavatosság és jótállás

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvényben (Ptk.), az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, és a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.

 

Amennyiben a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs lehetőség, a vásárló árengedményt kaphat a hibás termék árából vagy elállhat a vásárlástól. Műszaki termékek esetében erre az átvételtől számított 8 napon belül van lehetőség, ezt követően a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szervizhez kell fordulni.

 

Bizonyos termékekre gyártótól és a vonatkozó jogszabálytól függően 6, 12, 24, 60 hónap, illetve élettartam garanciát (jótállást) vállalunk. Termék meghibásodása esetén az áru mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon jelezheti panaszát kizárólag a jótálláson megjelölt garanciaidőn belül. A garancia idő a vásárlás napjától számít, időtartama a garancialevélen megjelölt hónapok száma. Amennyiben a Ügyfél további segítségre szorul a garancia érvényesítésével kapcsolatban a Szolgáltató az alábbi elérhetőségen bővebb felvilágosítást ad a teendőkről: info@surman-motor.hu.

 

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére a Szolgáltatónak nincs lehetősége. A Szolgáltató az így visszaküldött csomagokat minden esetben visszaküldi a feladónak. A jogosnak minősült jótállási, szavatossági igény esetén a szállítás igazolt költségeit a Szolgáltató a Felhasználó részére megtéríti.

Multi Motor & Bringa Kft.
Telefon: +3670/381-14-29
Mobil: +3620/9-411-429
Fax:
E-mail: info@yamaha-surman.hu